Bestelprocedure

Index:

  • Een Account
  • Uw artikel gevonden!

​1)      Winkelwagen
2)      Uw gegevens
3)      Bevestigen
4)      Betaling
​5)      Mijn bestelling

Een account? Is dit verplicht……

-  Nee U kan vrij kiezen tussen het  Aanmaken van een account of
​   een bestelling plaatsen als Gastaccount.

Uw artikel gevonden!

          -  U heeft genavigeert doorheen de site naar het artikel van u keuze.

​                   

                   In het veld aantal kan U de gewenste hoeveelheid aanduiden.
​                    - Klik dan op de knop   |Voeg toe aan winkelwagen|
​                   En U word automatisch naar de pagina van uw winkelwagen geleid.​

1)   Winkelwagen

            1.1) Verzendoptie… Hier kan u volgende mogelijkheden selecteren, indien gewenst.

         - Levering voor 9u (volgende dag)
         - Levering voor 12u (volgende dag)
         - Extra Transportverzekering.               

​           1.2) Betaalwijze: (Kies uw betaaloptie)

                                           ​Alle online transacties zijn beveiligd door Sisow en Pay-pall.

           1.3) Landkeuze:.....Geef aan naar welk land dit moet verzonden worden.
​                                          Indien het land van verzending niet vermeld staat gelieve contact met ons
                                         op te nemen zodoende dat wij dit voor U kunnen regelen. 
Contact

            1.4) Kortingscode:.....Heeft u een kortingscode ontvangen..Fijn.. dit kan je hier ingeven.

         ​   1.5) Artikelkeuze met prijs uiteenzetting.
​                                                     Overzicht zonder Btw details

​                                               Overzicht met Btw details (klik op + teken voor totaal)

2)  Uw gegevens

            2.1)  Hier krijgt u de mogelijk uw aankoop af te handelen.
​                                 - Gastaccount  Vul alle velden in.. vermeld zeker uw telefoonnr en leveringsadres!         
​                                 - Log in met uw account gegevens (Email adres en paswoord)  

            2.2)   Eens ingelogd of aangemeld als gastaccount, kan u alle gegevens nakijken
​                     en aanpassen indien nodig. 
​                     Ook kan u een ander leveringsadres opgegeven dan uw standaard adres. 
​                     (vb. werk - geburen - familie).

 

             2.3)  Wij vragen u graag het veld met "Hoe heeft u ons gevonden" in te vullen.
​             2.4)  In het veld "eventuel opmerkingen" kan u informatie ingeven die u belangrijk vindt.

3)  Bevestigen

              3.1)  Overzicht van u bestelling en informatie van uw gegevens en betaalwijze.
​                       U kan te allen tijde alle gegevens nog aanpassen.
​              3.2)  Algemene voorwaarden "aanvikken"

4)   Betaling

               3.3)   Van zodra u op de knop klikt " Bestelling bevestigen"
​                         zal u automatisch worden doorgeleid naar de pagina van
​                         WORLDLINE  e-payment service.
​               
3.4)   Van zodra u betaling is aanvaard, wordt u teruggeleid naar de
​                         website van AB-Wooddesign.

                                - Waar u het ordernummer van uw bestelling terugvindt.
                            ​    - Welke mails zal U ontvangen:
​                                   1) Mail met bevestiging van uw betaalstatus
​                                   2) Mail met bevestiging van uw order met factuur in bijlage.

                                                               Proficiat met uw aankoop !

5)   Mijn bestelling

            5.1 Orderstatus.
​                  - In de bevestigingsmail zal u uw orderstatus terugvinden, Welke statussen zijn er?

  • a) Bestelling in behandeling. (uw bestelling/order is in behandeling)
     
  • b) Betaald ​ (bevestiging van uw betaling die wij in goede orde hebben ontvangen)
     
  • c) Verzonden  (van zodra de goederen binnen zijn of klaar zijn uit productie, 
                             krijgt u hiervan een bevestiging)


    Orderstatussen met foutmelding of annulatie.
     
  • ​d) Betalingsherinnering ( Indien u uw betaling niet hebt uitgevoerd of is niet juist verlopen,
    ​                                          zal u deze herinnering ontvangen.

    ​                                          Heeft hierbij hulp nodig kan u ons altijd bereiken op)​
                                             ​+32 056/711.756
  • ​e) Geannuleerd   ( U heeft de betaling geannuleerd)

 

 


 



              

 

 

 

BELGIAN BEAUTY AWARD

Vervoer nodig?

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2010 - 2024 AB-Wooddesign | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel