Bestelprocedure
Index:
- Een Account
- Uw artikel gevonden!
1) Winkelwagen
2) Uw gegevens
3) Bevestigen
4) Betaling
5) Mijn bestelling
- Een account? Is dit verplicht……
- Nee U kan vrij kiezen tussen het Aanmaken van een account of
een bestelling plaatsen als Gastaccount.
- Uw artikel gevonden!
- U heeft genavigeert doorheen de site naar het artikel van u keuze.
In het veld aantal kan U de gewenste hoeveelheid aanduiden.
- Klik dan op de knop |Voeg toe aan winkelwagen|
En U word automatisch naar de pagina van uw winkelwagen geleid.
1) Winkelwagen
1.1) Verzendoptie… Hier kan u volgende mogelijkheden selecteren, indien gewenst.
- Levering voor 9u (volgende dag)
- Levering voor 12u (volgende dag)
- Extra Transportverzekering.
1.2) Betaalwijze: (Kies uw betaaloptie)
Alle online transacties zijn beveiligd door Sisow en Pay-pall.
1.3) Landkeuze:.....Geef aan naar welk land dit moet verzonden worden.
Indien het land van verzending niet vermeld staat gelieve contact met ons
op te nemen zodoende dat wij dit voor U kunnen regelen. Contact
1.4) Kortingscode:.....Heeft u een kortingscode ontvangen..Fijn.. dit kan je hier ingeven.
1.5) Artikelkeuze met prijs uiteenzetting.
Overzicht zonder Btw details
Overzicht met Btw details (klik op + teken voor totaal)
2) Uw gegevens
2.1) Hier krijgt u de mogelijk uw aankoop af te handelen.
- Gastaccount Vul alle velden in.. vermeld zeker uw telefoonnr en leveringsadres!
- Log in met uw account gegevens (Email adres en paswoord)
2.2) Eens ingelogd of aangemeld als gastaccount, kan u alle gegevens nakijken
en aanpassen indien nodig.
Ook kan u een ander leveringsadres opgegeven dan uw standaard adres.
(vb. werk - geburen - familie).
2.3) Wij vragen u graag het veld met "Hoe heeft u ons gevonden" in te vullen.
2.4) In het veld "eventuel opmerkingen" kan u informatie ingeven die u belangrijk vindt.
3) Bevestigen
3.1) Overzicht van u bestelling en informatie van uw gegevens en betaalwijze.
U kan te allen tijde alle gegevens nog aanpassen.
3.2) Algemene voorwaarden "aanvikken"
4) Betaling
3.3) Van zodra u op de knop klikt " Bestelling bevestigen"
zal u automatisch worden doorgeleid naar de pagina van
WORLDLINE e-payment service.
3.4) Van zodra u betaling is aanvaard, wordt u teruggeleid naar de
website van AB-Wooddesign.
- Waar u het ordernummer van uw bestelling terugvindt.
- Welke mails zal U ontvangen:
1) Mail met bevestiging van uw betaalstatus
2) Mail met bevestiging van uw order met factuur in bijlage.
Proficiat met uw aankoop !
5) Mijn bestelling
5.1 Orderstatus.
- In de bevestigingsmail zal u uw orderstatus terugvinden, Welke statussen zijn er?
- a) Bestelling in behandeling. (uw bestelling/order is in behandeling)
- b) Betaald (bevestiging van uw betaling die wij in goede orde hebben ontvangen)
- c) Verzonden (van zodra de goederen binnen zijn of klaar zijn uit productie,
krijgt u hiervan een bevestiging)
Orderstatussen met foutmelding of annulatie.
- d) Betalingsherinnering ( Indien u uw betaling niet hebt uitgevoerd of is niet juist verlopen,
zal u deze herinnering ontvangen.
Heeft hierbij hulp nodig kan u ons altijd bereiken op)
+32 056/711.756 - e) Geannuleerd ( U heeft de betaling geannuleerd)